تقویم 13 برگی
طراحی تم تولد در فتو نی نی عکس آتلیه ای
طراحی عکس های دیجیتالی و خونگی شما و تبدیل به یه آلبوم زیبای دیجیتالی . طراحی تقویم و همچنین تم های زیبای تولد
 

 


نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت12:57---9 بهمن 1393
سلام. وقت بخیر. ببخشید من ی عکس شهید دارم. باید ترمیم بشه و روش کار بشه. کاراتونو دیدم خیلی عالیه. مشخصه که به فوتوشاپ تسلط کامل دارین. خواستم بدونم این سفارشو میتونین قبول کنین و واسم انجام بدین. لطفا هزینه و شماره تماستونو بفرمایید. ممنون.
پاسخ:سلام دوست عزیز بله حتما انجام میدم بفرستید لطفا عکس و به ایمیلم تا تو نوبت کارها قرار بگیرید . همین طور شماره تماستونو هم حتما بفرستید تا باهاتون هماهنگ کنم . سپاسگذارم .


setare
ساعت0:09---12 آذر 1392
با چه شماره ای تماس بگیرم برای سفارش ؟ شما تم مک کویین دارید. تو کارهاتون ندیدم.
پاسخ:سلام تم مک کوبین هم دارم عزیزم باهام تماس بگیر تا بهات هماهنگ کنم اگرم مدل خاصی مد نظرته بفرست تا برات کار کنم شمارمو برات میل کردم


setare
ساعت0:08---12 آذر 1392
با چه شماره ای تماس بگیرم برای سفارش ؟ شما تم مک کویین دارید. تو کارهاتون ندیدم سلام تم مک کوبین هم دارم باید مخصوص شما طراحی کنم بیا کلوب برات نمونه گذاشتم از هر نمونه ای هم که بخوای میتونم برات طراحی کنم شمارمو برات میل کردم

مهسا الیا
ساعت12:07---3 شهريور 1392
عالی بود

شیما
ساعت19:43---1 شهريور 1392
سلام.فاطمه خانم میخام بدونم اینها رو از کجا یاد گرفتی ؟

mahsa
ساعت16:50---1 شهريور 1392
وبلاگتون خیلی قشنگه

آریانا
ساعت15:31---18 خرداد 1392
سلام عزیزم



من یه برگه یادگاری توت فرنگی همین مدل که تو وبت می خوام چقدر میشه ممنون



عکسای اتلیه ای قیمتش چنده ممنون



با فوتو شاپ کار می کنید فقط؟
سلام عزیزم . قابل شما رو نداره هزینه ی طراحی تم رو می تونی تو تزیینات تولد ببینی . برگه یادگاری رو هم با 1500 برات طراحی می کنم جونم . طراحی عکس های آتلیه ای تا دو چهره در هر کار 2000 و با زیاد شدن هر چهره کمی به قیمت اضافه می شه . بله با فتوشاپ کار می کنم . در خدمتتون هستم عکس مورد نظرتونو به ایمیلم بفرستید تا براتون کار کنم . kimia7910@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 شنبه 1 بهمن 1390برچسب:فون,فتوشاپ,عکس,آتلیه,تقویم,کارت,دندونی,تبریک,تولد,بنر, | 15:23  | کیمیا |